• Wpisów:7
  • Średnio co: 228 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 19:57
  • Licznik odwiedzin:4 157 / 1826 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Czwarty dzień .

I Śniadanie 10 : 00 .
- Parówka 145 kcal.
- Musztarda 10 kcal.
-Chleb pełnoziarnisty 60 kcal.
II Śniadanie.
-Banan ok.114 kcal.
- Serek z musli. 162 kcal.

Obiad 16 : 30 .
- Rosół z makaronem 148 kcal.

Jeny .. Zjadłam jeszcze parę herbatników i paluszków ;o . Mama kupiła herbatniki jak na złość ! Do innych słodyczy mnie nie ciągnie ,ale do herbatików ,mmm mniam ! ♥ . Cóż dzisiaj robię 50 brzuszków i chyba pojeżdżę na rowerze.I pomyśleć ,że za tydzień rozpocznie się rok szkolny - yh ,nie dzięki ! -.- ..
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Trzeci dzień .

I Śniadanie 09 : 00 .
- Parówka 145 kcal.
- Musztarda 10 kcal.
-Chleb pełnoziarnisty 60 kcal.
II Śniadanie 10 : 50 .
- Jogurt "7zbóż" z brzoskwiniami i ziarnami zbóż ok.100 kcal.

Obiad 14 : 00 .
- Fasolka szparagowa 27 kcal.
- Schabowy 290 kcal.
- surówka .
- Ziemniaki 90 kcal.

Potem zjadłam placek z galaretką i z biszkoptami i serek waniliowy ( 162 kcal ; / )-.- Nie jest za fajnie. 40 brzuszków wieczorem bd . Podczas tej całe "diety"- jeżeli można to tak nazwać ,wcale nie chce mi się pić ,a muszę dużo pić! : / . JUTRO GŁODÓWKA ! Dziewczyny ,znacie jakieś fajne ćwiczenia jeszcze ? Takie po domu ,żeby robić wieczorem ,bo u mnie pogoda mi na nic już nie pozwala ! Cały czas pada ,a u was jak ?; ) .
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (12) ›
 

 
Heloł : D. Mówicie mi ,że nie potrzebnie się odchudzam i wgl ,że mam dobrą wagę . Może i mam ,ale nie mam dobrego brzuszka : c . Więc postanowiłam ,że wam się pokażę . Ale nie całkiem . Jeżeli możecie to proszę was o szczerą opinię. Do ideału mi brakuję ,ale właśnie nad tym pracuję ! Jakość nie jest najlepsza ,ale coś tam widać ;]
  • awatar Co nie zabije, wzmocni :x: chudzina! ;o zapraszam :D
  • awatar kalesoon: Na taki brzuszek wystarczą ćwiczenia, nie jedzenie słodyczy i na noc. Naprawdę masz ekstra figurę :P :*
  • awatar FoundOfCrazy: Według mnie jest ok ;) i nie odchudzaj sei jesli juz to własnie brzuszki lub inne cwiczenia z tego co wiem to nie kazdy lubi sie przytulac do kosci ;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (22) ›
 

 
Drugi dzień .

l Śniadanie 10 : 00 .
- Bułka ,jagodzianka ok.322 kcal.
ll Śniadanie 13 : 45 .
- Banan ok.114 kcal.

Obiad 15 : 15 .
- Ziemiaki ok.90 kcal.
- Wątróbka 136 kcal.
- surówka 95 kcla.

Potem zjadłam :
-nektarynkę ok.50 kcal.
-maliy 30 kcal


Nie jest za dobrze ,miało być !Dzisiaj jeszcze zrobię 30 brzuszków ,może trochę pobiegam ,poćwiczę i będzie całkiem dobrze . Kupiłam sobie Dobrowiankę ,żeby oczyścić trochę organizm .Czytałam ,że w czasie diety trzeba dużo pić ,więc do dzieła ! ; )
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (23) ›
 

 
Pierwszy dzień .

l Śniadanie 10 : 00 .
- Mleko z płatkami niestety czekoladowymi ( bardzo mało ) ok. 250 kcal
ll Śniadanie 13 : 32 .
- bułka ,jagodzianka ok. 322 kcal .
+ torchę wnogrona .


Potem ok. 18 : 10/15 .
- 2 kromki chleba z pasztetem ok.250 kcal.

Myślę ,że całkiem dobrze by wyszło ,gdyby nie to ,że moja przyjaciółka namówiła mnie na "Góralki" wafelka ,który ma 50 g. Jutro bd znacznie lepiej ! + dzisiaj 20 serii brzuszków i rowerek przez 30 minut .
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (24) ›
 

 
No cześć ! Jestem Weronika ,mam 13 lat i będę prowadziła bloga o swojej diecie ,poieważ uważam ,że przy moim wzroście ta waga nie jest najlepsza : D.

wzrost : 163
waga : 46.

Masakra ,nie ? :c . Co wieczór będę dodawała nowe wpisy o tym co zrobiłam dla siebie ćwiczenia /ile zjadłam / co zjadłam i wgl . Będzie z tym mały problem ,ponieważ lubię jeść XD. Nie jestem znowu jakać b. gruba ,ale do ideału mi wiele brakuje . Mam nadzieję ,że będziecie mnie wspierać. LICZĘ NA WAS ! ♥
  • awatar Gość: Powodzenie ;**
  • awatar Dzaudia: Masz bardzo dobra wage. Wiekszosc dziewczyn ci tylko pozazdrosci tej wagi. Jednak to jest twoj wybor. Powodzenia ....
  • awatar It's too late to apologize.♥: Myślę, że nie masz po co się odchudzać, ale jak uważasz.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (21) ›